Hi!

23 Eylül 2009 Çarşamba
Şu satırları okumaya tenezzül eden sevgili okuyucu;

Bu blog, genellikle TV dizi üzerine konuşmak üzere kurulmuş bir blogdur. Neden genellikle dedim bilmiyorum, başka ne konuda konuşabiliriz onu da bilmiyorum. Ama bu blogun yazarlarına kefil olamadığım için genellikle diyerek yaşanacaklara şimdiden bir kılıf uydurmuş olayım en iyisi.

Neyse. Bu blogu, ben, franchi, pclion, ix, os, ve demiycem insanları yazmakta. Yani umarım yazacak. Kökeni de bizzat benim yazmış olduğum Pushing Daisies yazısının yorumlarına ve birkaç msn muhabbetine dayanmakta.

Yaklaşık 3 dakikadır düşünüyorum ama bu açılış yazısına bunların dışında ekleyecek bir şey bulamadım. Zaten önemli olan temel mantığı anlamanız. Gerisini pratikle hep birlikte öğreneceğiz. Kalın sağlıcakla. Google Reader'ınıza ekleyin blogumuzu. Yorum filan yapın sürekli. Çok sevin bizi tamam mı?

P.S. Başlıktaki "Hi!" tam olarak şu ayarda seslendirilmekte.

2 yorum:

  • Barizzio

    Hayırlı uğurlu olsun gençlik. Önemli kısmınızı bireysel bloglarınızdan tanıyorum halihazırda. İnşallah bu platformda da pek keyifli olursunuz.
    Hadi rastgele..