Türkçe Dizi Zamanı : Canım Ailem

29 Eylül 2009 Salı
Yabancı diziler iple çekilir de Türk dizileri çekilemez mi ? Canım Ailem gibi bir dizi olursa çok da güzel çekilir. Çoğu dizi Eylül başında başlamışken Canım Ailem aynı ayın sonunda başlıyor. Fragmanlarda çok enteresan olaylar var, daha söz-nişan gibi bir şey bile yapmamış olan Ali ve Seyhan boşanıyor mesela. Samim'e Meliha'nın babası ateş etmek üzere gözüküyor ki elinden vuracak muhtemelen, fragmanın sonlarında eli sargılı halde görünüyor Samim. Bir de ilk sezonun sonlarında insanların aklına kurt düşmüştü Feride ve Halim birlikte mi olacak diye, galiba birbirlerinden etkileniyorlar, Halim'in evleneceği söylediği sahnede deyim yerindeyse kabak gibi ortaya çıkıyor bu ikisinin aşkı. Tatlı Hayat'tan sonra ilk kez bir diziyi dört gözle bekler oldum, ilk kez hiç bir bölümünü kaçırmadan izledim.

Ayrıca Canım Ailem ile aynı saatte Geniş Aile var ki Geniş Aile'yi Canım Ailem'in karşısına koyan bir zihniyet nasıl bir zihniyettir anlayabilmiş değilim. Yeni bir diziyi ilk sezonunu başarıyla tamamlamış ve merakla beklenen bir dizi ile aynı saate koymak büyük bir hata.

55 Ekran'daki ilk yazımı yazmış bulunmaktayım, darısı siftah yapamayanların başına.(Sosyal Mesaj)

4 yorum:

  • bilog

    Türk dizilerinden tiksiniyorum desem kendimden tiksinicem, ama hissettiğim bu. Sevemiyorum, hepsi aynı. Çekimler aynı, oyuncular aynı, müzikler, sesler, konular. Hakkaten bıktım. 10 dakika dayanamıyorum. Şimdi konuyla alakasız ama buraya kusmak istedim bu derdimi :) Belki bunla ilgili bir şeyler yazarım.

    Konuya döner gibi yaparsam, Canım Ailem dizisini çok arkadaşım izliyor ve hep tavsiye ediyorlar. Pek bakamadığımı itiraf edeyim.

  • sinem

    bilog, bak. gerçekten güzel dizi. huzur veriyo insana. ayrıca forza halim!

  • ix

    Ya ama işte türk dizilerinin sorunu forza halim dedirtmesi. Karakterlerde hiç değişkenlik, oynama yok.

    Bir Halim yaratılır, Halim'e taparız toplumca, tombalacı yaratılır, ondan nefret ederiz. Veya yufka yürekli bir kabadayı çıkar, arada ne yapacağını mutlaka biliriz.

  • CaRtMaNtR

    Uğur Yücel bile tek başına bir diziyi izleme sebebidir benim adıma. Buna rağmen bu dizide kadroda benzer şekilde ilgi çekecek çok isim var.

    Bu arada naçizane yorumum geçmiş efsane olmuş yerli diziler hakkında bir seri bu tür bir blogda güzel olur gibime geliyor.