Ezel - Herkes Öldürür Sevdiğini

2 Kasım 2009 Pazartesi


Diziyi izlemeden Facebook'ta paylaşmışlardı bunu, bakmamıştım bile. Bir arkadaşın zoruyla EZEL'i izlemeye başladım ve hakikaten kurgu olarak oldukça güzel hazırlanmış, üzerine emek verilmiş bir yapım.

Takipte olacağız, inşallah bozulmazlar, biz de ağzımızın tadıyla "vay be türkiye'de de böyle kurgular yapılıyormuş" deriz buralara.

İşte şiir:

oysa herkes öldürür sevdiğini
kulak verin bu dediklerime
kimi bi bakışla yapar
kimi dalkavukça sözlerle

korkaklar öpücükle yapar
yürekliler kılıç darbeleriyle
kimi gençken öldürür sevdiğini
kimi yaşlıyken

şehvetli ellerle boğar kimi
kimi altından ellerle
merhametli kişi bıçak kullanır
çünkü bıçakla ölen çabuk soğur

KİMİ YETERİNCE SEVMEZ
KİMİ FAZLA SEVER
kimi satar
kimi de satın alır

kimi gözyaşı döker öldürürken
kimi kılı kıpırdamadan
çünkü herkes öldürür sevdiğini
ama herkes öldürdü diye ölmez


Güzel bir kayıt indirmek isteyenler için download linklerini veriyorum. Rapidshare ve Netload'a yükledim.

Netload

1 yorum:

  • brk

    oscar Wilde ın Reading Hapishanesi Baladı isimli eserindemiş. Ben de ekşi sözlükten öğrendim. Eser süper, bir türk dizinde böyle bi yerden alıntı görmek ise paha biçilemez. en azından benim açımdan yani. Son bölümdede hamletten alıntı vardı. Eğer çok uzatıp sapıtmazlarsa türk monte kristo kontu olabilir bence. Tabi Kenan İmirzalıoğluna monte kristo kontu olmakta pek bir yakışır...