Leverage

13 Aralık 2009 Pazar

En sevdiğim TV kanalları top 10'de rahatlıkla yer alacak kanallardan biri olan Cnbc-e, pazar akşamında Merlin ve Dr. Who'dan sonra koydu bu diziyi. Tek başına bir akşam olsa oturup özellikle izlemezdim, itiraf ediyorum. Ama madem 2 dizi izledik, bu da bitsin öyle kalkarız mentalitesinin sonunda hasta oldum Leverage'a. Birçok klişeyi barındırmayan sağlam bir dizi. Karakterler de çok iyi, özellikle Hardison, Eliot, ve tabi ki Parker. Parker özellikle favorim; kız gelip, "Hadi şu Alsancak Hilton'un tepesinden atlıyoruz" dese, mutlaka bir bildiği vardır der atlarım peşinden.

Anlamadığım noktaysa şu, benden başka kimse izlemiyor bu diziyi. Çevremde kime sorsam "Yoo izlemiyorum nasıl bişe ki o?" diyorlar. İzleyin efendim. Süper bişe.


Dizilerin ustasıyım, Parker'ın hastasıyım.

4 yorum:

  • Brain Damage

    İzleyen kesimden olmakla birlikte ustalık mertebesinde değilim, ama Parker'ın hastasıyım...

  • Merve Nur Gülbudak

    İlk bölümünden itibaren gayet başarılı hikayeleriyle bence de izlenesi bir dizi.

  • Sezercan Keleş

    bu yazıyı bugün habertürk gazetesinde weblog bölümünde gördüm haberiniz olsun,kolay gelsin

  • ix

    Parker ile ilgili yorum yapacaktım ki en altta aforizmayı gördüm! Harbi süper.