House M.D.

23 Şubat 2010 Salı
Dün Kıbrıs Şehitleri'ndeki İnkılap'ta gezerken The Sunday Times'ı gördüm rafta. En üstünde Hugh Laurie'nin resmini görünce koştum tabi gazeteye doğru. İçindeki eklerden birinde Hugh Laurie'yle House M.D. ve LA'deki yaşantısıyla ilgili bir röportaj yapmışlar, şuradan okuyabilirsiniz.

İyi haber: 2 sezon daha sözleşmesi varmış. Yani 8 sezon izliyoruz en az. Bitecek diye panik olmanın alemi yok şimdiden.

"I have almost been playing House long enough to have qualified to become a doctor."

2 yorum:

  • os

    peki 2 sezon sonra ne olacak ?
    ben ölene kadar olsun bu dizi.

    tekrar tekrar izleme olayını pek sevemediğim için çok sıkıntılıyım, arada izlemediğimiz 10-20 bölüm falan olsa, onları yayınlasalar ya böyle süpriz niyetine.. boş boş beklerken :.

  • sinem

    aynen ya :) ben bu sezon biter mi lan nolur sorularıma cevap ararken gördüğümden bu +2'yi sevindim. şimdiden biteceğine panikleyemem ama bi "ben ölene kadar olsun" da benden :)