Hung

27 Kasım 2010 Cumartesi

Hung, HBO'nun yapımını üstlendiği 2 sezondur devam eden güzide bir dizimiz. Konu olarak biraz acayip olsa da 2. sezonun ortasında bi kimse olarak çok tatmin olduğumu söyleyemem. Zira male prostutite işinde tutunmaya çalışan, lisede koçluk yapan loser bi amcanın hikayesini anlatıyorlar. Dizinin en göze çarpan tarafı çok çarpıcı olarak lanse edilebilecek olayları dahi normalleştirerek anlatıyorlar tarz meselesi tabi. Ama konu olarak hakkaten değişik, bir de dizideki ho ve pimp'in özellikleri anormal. Mesela pimp dediğimiz abla (Jane Adams) şiir yazmayı seven, anne figürü son derece sorunlu, sevmediği bir işte çalışan, arkadaşı ve sevgilisi olmayan yani kelimenin tam anlamıyla loser bir arkadaşımız ve pimp olabilecek bir yırtıcılığı yok. Ho dediğimiz abi için de (Thomas Jane ) yine loser kelimesinin sözlük karşılığı olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Zaten ilk sezon posteri   bu konuda oldukça açıklayıcı. Ve aslında onun da ho'lukla yakından uzaktan alakası yok ama fakirliğin gözü kör olsun adam resmen kötü yola düşüyor.


Çok harika, olağanüstü bir dizi değil ama çerez dizi kategorisinde izlenebilir. Dizinin ana karakterlerinin über sorunlu yaşamları biraz can sıksa da eğlencelik bir dizimiz kendisi. Her sezon 12 bölüm ve şimdiye kadar iki sezonu geride bıraktı. 3. sezonu büyük bir heyecanla olmasa da ilgiyle bekliyoruz, başrol oyuncusunun çok iyi bir vücudunun olması ve karizmatik olması ile yeni sezonu ilgiyle beklemem arasında herhangi bir korelasyon tabiyki yok.

4 yorum:

  • sinem

    haydi hayırlısı! :)

  • Sinem

    hakkımızd hayırlısı ivit :)

  • ix

    Bu diziyi 'askıntı' diye dilimize çevirmezler di mi?

  • Sinem

    çevirmesinler zaten zira adamın askıntı olması gibi bi durum pek yok, sektörde tutunma çabası tek derdi :)